viernes, 21 de febrero de 2020

Sessió 21/02/2020



Avui hem fet la sisena sessió de TAC, el dia després de la festa de Carnaval al parking d'enginyeria de a UAB. Amb la Cristina hem comentat el "desmadre" que ha estat i hem parlat sobre l'incivisme de les persones assistents a la festa, els nivells de brutícia del campus era molt alt.

Ja começant amb la classe, observem que no fem el procediment de smepre per passar llista, sinó que la Cristina ens demana que escanejem un Codi QR, aquest ens porta a un formulari de Google on ens indica que hem de posar el nostre nom.

Começem amb la sessió! La Cristina l'inicia explicant el que treballarem avui:

Explicació de les diferències entre realitat virtual i augmentada

-Nivell 0: codi Qr
-Nivell 1: Marcadors
-Nivell 2: Sense marcadors, "Markerless" Reconeixer imatges
"A través d'una realitat s'arriba a la informació, la visió augmentada"
-Nivell 3: Visió Augmentada

Explicació de Unitag
Per qué serveix, quins avantatges té i com el podem utilitzar

Qüestionaris:
-Plickers:
Qüestionaris sense necessitat d'internet més que la connexió del docent, permet fer enquestes i avaluacions.


-Socrative:
Amb un qüestionari sencill de nou preguntes la Cristina ha vist com anavem interioritzant els continguts de l'assignatura.

-Kahoot:
Hem fet una pràctica que consistia en realitzar un petit qüestionari sobre la matèria. D'aquesta manera hem investigat com s'utilitza l'eina des del punt de vista de l'educador i no de l'alumne.
Aquest és el link per poder arribar al meu qüestionari:

Gamificació:
Al blog de l'assignatura la Cristina ens ha penjat aquesta infografia que ens ha permés saber en qué consisteix la gamificació i quins són els seus components.



REFLEXIÓ:
La reflexió d'aquesta sessió va lligada a la competència digital de la "Comunicació i Col·laboració" ja que per gamificar i fer ús de la resta de plataformes utilitzades a la sessió és necessària la comunicació i la col·laboració amb la resta d'usuari de la xarxa.
La gamificació és una eina i recurs que podem anar desenvolupant dia a dia durant la nostra formació com a pedagogues i finalment aplicar-la en l'àmbit d'actuació de les Ciències de l'Educació. La resta de recursos també són molt ben aplicables, de fet els exemples fets a la sessió d'avui ens ha permés saber si anem interioritzant els conceptes explicats a les sessions de TAC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario