Avui hem fet la sisena sessió de TAC, el dia després de la festa de Carnaval al parking d'enginyeria de a UAB. Amb la Cristina hem comentat el "desmadre" que ha estat i hem parlat sobre l'incivisme de les persones assistents a la festa, els nivells de brutícia del campus era molt alt.
Começem amb la sessió! La Cristina l'inicia explicant el que treballarem avui:
Explicació de les diferències entre realitat virtual i augmentada
-Nivell 0: codi Qr
-Nivell 1: Marcadors
-Nivell 2: Sense marcadors, "Markerless" Reconeixer imatges
"A través d'una realitat s'arriba a la informació, la visió augmentada"
-Nivell 3: Visió Augmentada
Explicació de Unitag
Per qué serveix, quins avantatges té i com el podem utilitzar
Qüestionaris:
-Plickers:
Qüestionaris sense necessitat d'internet més que la connexió del docent, permet fer enquestes i avaluacions.
-Socrative:
Amb un qüestionari sencill de nou preguntes la Cristina ha vist com anavem interioritzant els continguts de l'assignatura.
-Kahoot:
Hem fet una pràctica que consistia en realitzar un petit qüestionari sobre la matèria. D'aquesta manera hem investigat com s'utilitza l'eina des del punt de vista de l'educador i no de l'alumne.
Aquest és el link per poder arribar al meu qüestionari:
Gamificació:
Al blog de l'assignatura la Cristina ens ha penjat aquesta infografia que ens ha permés saber en qué consisteix la gamificació i quins són els seus components.
REFLEXIÓ:
La reflexió d'aquesta sessió va lligada a la competència digital de la "Comunicació i Col·laboració" ja que per gamificar i fer ús de la resta de plataformes utilitzades a la sessió és necessària la comunicació i la col·laboració amb la resta d'usuari de la xarxa.
La gamificació és una eina i recurs que podem anar desenvolupant dia a dia durant la nostra formació com a pedagogues i finalment aplicar-la en l'àmbit d'actuació de les Ciències de l'Educació. La resta de recursos també són molt ben aplicables, de fet els exemples fets a la sessió d'avui ens ha permés saber si anem interioritzant els conceptes explicats a les sessions de TAC.
La gamificació és una eina i recurs que podem anar desenvolupant dia a dia durant la nostra formació com a pedagogues i finalment aplicar-la en l'àmbit d'actuació de les Ciències de l'Educació. La resta de recursos també són molt ben aplicables, de fet els exemples fets a la sessió d'avui ens ha permés saber si anem interioritzant els conceptes explicats a les sessions de TAC.
No hay comentarios:
Publicar un comentario